wtorek, 8 września 2015

Co dziecko może robić na obozie?

A jeśli już zabiorę moje dziecko na obóz... Co będzie robić? Czy nie będzie się nudzić? 
Nie będzie! 

Dziecko na obozie:

Pomaga nosić żerdki. 


Bawi się w berka, nawet w pojedynkę.


Piknikuje na kocu z dziewczynami.


Zbiera chrust do pieca w czasie służby kuchennej.


Pomaga mamie opatrywać rannych harcerzy (pozdrowienia dla Dorotki, Jacka i Romka!)


Wrzuca na luz na hamaku.


Sprawdza, czy zabawki kolegi smakują lepiej.


Zwiedza las na ręku wujka/za rękę z tatą.


Robi porządki na p-pożu.


Słucha rozkazu na apelu.


Stroi się.


Śpiewa na festiwalu


Ogarnia sprzęt.



i wiele więcej... :)


2 komentarze:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem, też jestem instruktorką od paru ładnych lat, od niedawna mamą i nie odważyłam się w tym roku jechać na obóz! Szkoda, że nie trafiłam na waszego bloga wcześniej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, czas planować następny obóz! ;)

      Usuń